onsdag 30 september 2015

Att vara en

Idag bokade jag tatueringstider. De är dock i december, wellwell. Hinnr dock få ihop pengar till dom tills dess haha.

Har sökt lite jobb idag också(det är lika med 1 jobb). Och idag, ikväll och inatt så är det enda jag tänker på är att komma iväg efter studenten. Spelar ingen roll vart bara inte Sverige. Plugga eller jobba det spelar ingen roll vill bara sitta och dricka kaffe på uteserveringar i Europa en höstig dag. Drömmer mig bort i Vimeo videor. Har även blivit så stressad i skolan redan så min kreativitet har försvunnit igen. Jag vill göra saker. Men har inte tiden. Skjuter upp att plugga, stressar över körkortet och det slutar med att jag är för trött så jag hamnar framför serien Friends istället för att göra de saker jag vill.
Ska försöka bli bättre, leva i nuet typ. Klyschigt, men who cares.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar